Ana Sayfa » , , , , , , , , , , , , , » Ejderha Mızrağı #30 - Savaşçılar - #6 Lord Soth (Türkçe)

Ejderha Mızrağı #30 - Savaşçılar - #6 Lord Soth (Türkçe)

Ejderha Mızrağı #30
- Savaşçılar -
#6 Lord Soth
( Türkçe PDF, EPUB, MOBI )





Bir zamanlar, kıskanç tutkuları ve görevini ihmal etmesi yüzünden sevdiği her şeyi -aşkını, hayatını, ruhunu- kaybetmesine neden olan güçlü bir savaşçı vardı. Onun hikâyesi karanlığa ve kötülüğe doğru bir iniştir. Adı Lord Soth'tu ve bu onun hikâyesi. Bir Şövalye olarak büyük cesaret ve şövalyelik eylemleri sayesinde...


11 yorum:

  1. Paylaşım elinize sağlık. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Yaşıyor musun Spiderh abi

    YanıtlaSil
  5. İşten güçten fırsat buldukça, evet yaşıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Hocam cilt 6 bu yayınladığınız acaba önceki ciltler de gelecek mi ?

    YanıtlaSil
  7. Sitenize eklediğiniz tüm Dragonlance serisi için teşekkür etmek istiyorum. Bu kitapları bulmak neredeyse imkansız gibi bir şey. Bilgilendirmek için söylüyorum, bu serinin şuan 211 kitabı var. 212. kitap ' Dragons of Eternity ' adıyla 30 Temmuz 2024 'te çıkacak. Türkçe'ye çevrilen bu kitapları okuduktan sonra, ingilizce olarak ta tüm seriyi takip etmek isteyen olursa, epub olarak çeşitli sitelerde bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. Ben teşekkür ederim. 212 kitabı okuyacak kadar şirazem kaymadı henüz, ama Türkçe'ye çevrilenleri zaman buldukça düzenleyip paylaşıyorum. Çevrilmeyenlere ise hikayesi gerçekten ilgimi çekerse bakıyorum.

    YanıtlaSil
  9. Bu seride her bir cilt ayrı bir hikaye anlatıyor. İlgimi çeken sadece bu ciltti, o yüzden bu geldi. Diğerleri büyük ihtimalle gelmez.

    YanıtlaSil
  10. Haftada 3-4 kere girip kontrol ediyorum, yeni bir Ejderha Mızrağı kitabı gelmiş mi diye. :)

    YanıtlaSil
  11. Ruhlar Savaşı Serisi
    1. Batan Güneşin Ejderhaları
    2. Kayıp Yıldızın Ejderhaları
    3. Yitik Ayın Ejderhaları

    Şunları eklediğin an koleksiyon tamam gibi bir şey. :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 
Copyright © 2017 spiderh
Blogger Templates