Ana Sayfa » , , , , , , , , , , , , , , , » Namor (Sub-Mariner) #0001 - Saga of the Sub-Mariner #01

Namor (Sub-Mariner) #0001 - Saga of the Sub-Mariner #01


Namor (Sub-Mariner) #0001
- SAGA OF THE SUB-MARINER #01 -
( Türkçe CBR, AVIF - HD )






Ben Namor doğdum. "İntikamın Oğlu". İki dünyanın meydana getirdiği... Buna rağmen kaderinin hiçbirine ait olmadığı. Hakkımda pek çok hikaye yazıldı ve kulaktan kulağa dolaştı, şarap-karası dalgaların hem üstünde hem altında. Fakat sadece ben bu hikayelerin hangisinin doğru hangisinin yanlış olduğunu bilebilirim... Ve arada karanlıkta kalan kısımları. Böylece en azından kendi hikayemin tamamını anlatmaya karar verdim, böylece insanlar beni yarım yamalak hatırlanan mitlerin gölgesi altında değil de bilginin parlak ışığı altında yargılayabilirler.


3 yorum:

  1. Ejderha mızrağının diğer serileri gelecek mi acaba ? ( Kaos savaşı vb.) Buradan bağımsız oldu kusura bakmayın, diğer yoruma cevap gelmeyince böyle yaptım.

    YanıtlaSil
  2. Zaman buldukça gelecek, ama zaman veremem. Sadece tek bir seriye bağlı kalarak okuma yapmıyorum, ara ara tarih kitabı gelir, ara ara mitoloji, ara ara roman, ara ara fantastik roman vs.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 
Copyright © 2017 spiderh
Blogger Templates